27 Ekim 2011 Perşembe

Reklamverenlerin Tercih Ettiği Programlar

Medya Takip Merkezi'nin verilerine göre en çok reklam tv programı türleri belli oldu. Reklamverenlerin tercihlerini genellikle diziler yönünde kullandıkları bir tablo oluştu.


No
Tipoloji
Adet
Tipoloji
Süre(sn)
1
Yerli Dizi
14.100
Yerli Dizi
325.180
2
Haber
11.252
Haber
244.298
3
Hava/Yol Durumu
5.123
Hava/Yol Durumu
103.380
4
Spor
2.387
Yarışma
54.729
5
Yarışma
2.146
Spor
51.917
6
Kadın
1.729
Kadın
39.974
7
Yabancı Sinema
1.448
Yabancı Sinema
35.582
8
Yerli Sinema
1.373
Yerli Sinema
32.617
9
Sağlık
1.064
Sağlık
24.854
10
Magazin
912
Magazin
20.700
*MTM Medya Takip Merkezi'nin 17-23 Ekim 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam alan 10 program tipi listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder