21 Ekim 2011 Cuma

En Çok İzlenen Global Reklamlar

Global dünyada en çok dikkat çeken 3 video sırasıyla şöyle:

1. Carlsberg motorcularla cesaret testi yapıyor
Carlsberg, Belçika'da 148 motorcuyla birlikte sinemaya gelenlerin cesaretini deniyor. Film izlemek için salona gelen insanlar tüm salonun iri motorcularla dolu olduğunu görüyor. Sinemada ise ortada 2 kişilik boş yer var. Buraya oturmaya cesaret edenler Carlsberg içmeyi hak ediyor. Bu video kısa zamanda 4 milyondan fazla tıklandı ve Facebook'ta 500 binden fazla kez paylaşılmış.




2. DnB NOR'un Clooney reklamı
Hayatta bazı insanlar şanslıdır. Diğerleri için biriktirmek daha akıllıca bir hayat tarzı olabilir. Bu Norwegian Bank'ın popüler reklamında kullandığı slogan. 2 milyondan fazla tıklanan ve 120 bin kere paylaşılan bu videoda, şanslı olmak sadece zenginlikle değil, Clooney ile uyanmak anlamına da geliyor.




3. T-Mobile park bileti videosu
T-Mobile yeniden alışılmadık bir kampanyaya imza attı. Çok basit bir konseptle hazırlanan kampanyada, İngiltere'de arabalarını park eden insanlar daha arabalarından inemeden park cezası alıyorlar. Neden sonra bu cezanın, T-Mobile'ın beklenmedik yüksek telefon faturalarına dikkat çekmek için hazırlandığını anlıyorlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder