2 Ekim 2011 Pazar

"Fiyatlarımızı Söyleyemiyoruz"


Pierre Cardin, hazır giyim alanındaki yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi. Kampanya, markanın şıklık ve kaliteyi herkesin ulaşabileceği bir fiyatla sunma ilkesine odaklanıyor. 1993'ten bu yana Türkiye dahil 7 ülkede Pierre Cardin'in ana lisansörlüğünü yürüten Aydınlı Grup Yürütme Kurulu Başkanı Ahmet Said Kavurmacı, "Mösyö Cardin'in 60 yıl önce tohumlarını attığı ve bugün dev bir imparatorluk olmayı başaran Pierre Cardin, tam 140 ülkede 900 farklı ürün lisansıyla dünyanın en çok kabul gören ticari markasıdır. Biz de Aydınlı Grup olarak Mösyö Pierre Cardin'in, modayı belli bir kesimin tekelinden çıkarıp kitlelerle buluşturma hedefiyle yarattığı markanın üretim, pazarlama ve satışını bu ana ilke doğrultusunda yapıyoruz. Şık ve kaliteli giyim mutlaka pahalı ve zengin azınlıklara yönelik olmak zorunda değil. Pierre Cardin şıklığı ve kalitesini herkesin ulaşabileceği bir değer olarak sunmak bizim vazgeçilmez ilkemiz. Yeni reklam kampanyamızda işte bu anlayışa odaklanıyoruz" dedi.
Ünlü reklamcı Ali Taran'ın hazırladığı reklam filminde iki erkek oyuncunun yanı sıra 36 cansız manken kullanıldı. Pierre Cardin'in 2011-2012 Sonbahar-Kış koleksiyonunda kullanılan 242 parça ürün ile cansız mankenlerin çekime hazırlanması bir tam gün sürdü. Pierre Cardin'in yeni reklam kampanyası televizyonun yanı sıra outdoor ve internet mecralarında da yer bulacak.
Reklam künyesi:
Reklamın Başlığı: "Fiyatlarımızı Söyleyemiyoruz"
Reklamveren: Aydınlı Grup
Reklam Ajansı: Ali Taran
Yaratıcı Yönetmen: AliTaran
Müşteri İlişkileri: Akın Oruç
Yapım Şirketi: Cemal Alpan Film
Yapımcı: Deniz Ayvazoğlu
Yönetmen: Cemal Alpan
Post Prodüksiyon: 1000 Volt
Müzik: Jingle House
"Alıntıdır"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder