2 Ekim 2011 Pazar

Kırmızı Heyecanı Reklamcıları Sardı

Kırmızı’nın “İyi Fikir için Her Şeye Rağmen, Her Koşulda Uçmak” konulu yeni reklam kampanyasında, farklı ajanslar tarafından hazırlanan taslaklara da yer veriliyor.
2003 yılından bu yana en yaratıcı reklamcı ve reklamverenlerin seçildiği Kırmızı Ödülleri’nin, bu seneki reklam kampanyası, reklamcılarla iş birliği yapılarak gerçekleştiriliyor.
Kırmızı’nın, “İyi fikir için her şeye rağmen, her koşulda uçmak” fikri üzerine kurulu 2011 reklam kampanyasında, farklı ajanslar tarafından hazırlanacak taslaklara da yer verilecek; isteyen her reklamcı Kırmızı’nın bir parçası olarak, kendi Kırmızı ilanını tasarlayabilecek.
Kampanya ile ilgili brief, görsel ve başlık alternatiflerini,www.kirmiziodulleri.com adresinden ulaşabilen reklamcılar, hazırladıkları ilanlarını, 03 - 10 Ekim 2011 tarihleri arasında ulaştırabilecekler. Reklamcılar, “Bir reklam yaratıcısının nasıl uçabileceğini” anlatan çalışmalarını, basit bir çizim olabileceği gibi, kolaj ya da farklı bir görsel teknikle de hazırlayabilecekler. Reklamcılardan hazırladıkları ilanlarda, reklam yaratıcısını temsil eden bir insan figürüne mutlaka yer vermelerini ve “fikri anlatan taslak” havasını korumalarını isteniyor.
Seçilen çalışmalar, kampanya süresince Hürriyet ve Radikal gazetelerinin yanı sıra; Kırmızı Dergi başta olmak üzere çevirimiçi ve çevirimdışı çeşitli mecralarda, ajans ve yaratıcı ekip imzasıyla birlikte yayınlanacak. Ayrıca, reklamcıların Kırmızı Ödülleri için hazırladıkları tüm ilanlar, Ocak ayında düzenlenecek ödül töreninde sergilenecek.
"Alıntıdır"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder