2007 yılında kurulan ve dijital pazarlama iletişimi sektörünün temsil edildiği en kapsamlı meslek örgütü olan IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye’nin, bu yıl ikincisini düzenlediği Mixx Awards beklenilenin üzerinde başvuru sayısıyla heyecanlı bir geri sayıma başladı.
İnteraktif arenada yaratıcı çalışmalar üretilmesini, marka performansının geliştirilmesini, digital reklam sonuçları üzerine odaklanılmasını hedefleyen Mixx Awards’a bu yıl, 52 ajans başvurdu. Geçen yılı 213 başvuruyla kapatan yarışmanın bu yıl 336 başvuru almış olması, dijital pazarlama iletişimi sektörünün gelişimine ışık tutan bir olgu oldu.
Reklamverenlerden yayıncılara, ajanslardan akademik dünyaya geniş bir yelpazeyi kapsayan ve IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura’nın başkanlığında çalışan Mixx jürisi, başvuruları; strateji, uygulama, sonuç ve yaratıcı çalışma olmak üzere dört ana bölümde değerlendiriyor. Başarıyı hedefe ulaşma, verimlilik, yatırımın geri dönüşü (ROI) ve yaratıcılık eksenlerinde ele alıyor.
Mixx’de başarılı olan çalışmalar sektör için bir eğitim aracına dönüşüyor, uluslararası platformlara taşınarak Türkiye’nin dijital başarı ölçütlerini oluşturuyor. Ayrıca Mixx Awards’da ödül kazanan çalışmalar Mixx Europe’a katılım imkanı elde ediyor, ulusal ve uluslararası seminer ve benzeri organizasyonlarda örnek vaka olarak yer alıyorlar.
Mixx’de başarılı olan çalışmalar sektör için bir eğitim aracına dönüşüyor, uluslararası platformlara taşınarak Türkiye’nin dijital başarı ölçütlerini oluşturuyor. Ayrıca Mixx Awards’da ödül kazanan çalışmalar Mixx Europe’a katılım imkanı elde ediyor, ulusal ve uluslararası seminer ve benzeri organizasyonlarda örnek vaka olarak yer alıyorlar.
Mixx Awards 2011 ödülleri 22 Şubat 2012’de Koç Müzesi’nde gerçekleştirilecek törenle sahiplerini bulacak.
"Alıntıdır"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder