Microsoft Advertising, Türkiye’nin de yer aldığı 30 ülkeden pazarlamacı ve reklamcıları Microsoft’un dijital teknolojilerini ve çözümlerini kullanarak, seçtikleri bir marka ya da kâr amacı gütmeyen bir kuruluşu tanıtacakları dijital kampanya yarışması başlattı.
Microsoft Advertising, yaratıcı ve yenilikçi dijital kampanyalara teşvik etme amacıyla Türkiye’nin de dahil olduğu 30 ülkedeki pazarlamacı ve reklam ajansı çalışanlarını küresel bir yarışmaya davet ediyor. Dünya genelinde en çok beğenilen iki kampanyanın sahibi ise 2012 Global Microsoft Advertising Storytelling Ödülü (Microsoft Advertising Global Dijital Marka Hikayesi Ödülü)’nün sahibi olurken, 17 - 23 Haziran 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilecek 2012 Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’ne Microsoft Advertising’in özel VIP konuğu olarak gitme hakkını kazanacak. Yarışma için son başvuru tarihi 31 Mart 2012.
Yarışmaya başvuracak adayların, seçtikleri marka ya da kâr amacı gütmeyen bir kuruluş için markayı rakiplerinden ayrıştıran, markayı ileri taşıyan ve yaratıcı fikirler içeren dijital medya kampanyası oluşturması gerekiyor. Yarışma kapsamında dünyanın dört bir yanındaki reklamcı ve pazarlamacılardan hazırlayacakları kampanyada MSN, Mobile, Windows Live, Hotmail, Xbox ve Messenger'ın yer aldığı Microsoft teknoloji ve çözümlerini kullanarak bir markanın hikayesini en yaratıcı şekilde anlatmaları bekleniyor. Daha önceden yapılmış bir kampanya ya da projeyi değerlendirmek yerine ileriye yönelik yaratıcı fikir, plan ve kampanyayı ölçüyor olması, bu yarışmayı diğer yarışmalardan farklı kılıyor.
İki aşamalı olacak yarışmanın ilk etabında Türkiye’nin de dahil olduğu Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin kazananları belirlenecek ve bu kişiler globalde düzenlenen Microsoft Advertising elemelerine katılmaya hak kazanacak. Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin kazananları 25 Nisan 2012 Çarşamba günü, Cannes Lions’a gitmeye hak kazanan iki kişi ise 1 Haziran 2012 Cuma günü açıklanacak.
"Alıntıdır"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder