23 Şubat 2012 Perşembe

AME 2012 Kısa Listeleri

Şu an 18’inci yılında olan Uluslararası Pazarlama Etkinliği Reklamcılığı Ödülleri, 2012 yılı yarışmasının kısa listesini açıkladı. Büyük Jüri, 27 ülke arasından gelen tüm başvurulardan bir kısa liste oluşturdu.
Kısa listesi statüsüne ulaşan başvurular genel olarak sosyal medya pazarlaması ve özellikle sonuç pazarlaması, sürdürebilinir stratejiler ve topluluk inşa etme eğilimleri gösterdiler. Kısa liste özellikle bağ kuran katılım, halk sorumluluğu ve topluluk eylemciliği ile ilgili kampanyaların eğemenliğinden oluştu. 
Özellikle ünlülerin şu kısa listelenmiş başvurulara olan katkıları büyük yankı uyandırdı: alan Abbott Mead Vickers BBDO England’ın Pepsico için oluşturduğu ‘Sandviç’, DDB New York’un Cotton Incorporated için yaptığı  ‘Hayatımın Kumaşı’; Heimat Berlin’in McFit için oluşturduğu ‘Pes etme!’; DDB China Group’un Gatorade için yaptığı ‘Sokak topunun 36 Stratejisi’ ve Tribal DDB Worldwide’ın Kingsford için yaptığı ‘Mangal için kardeşlik’.
 
Bu yılki kısa listeye giren ülekeler arasında  26 Alman, 12 Amerikalı, 11 Kanadalı, 6 Japon, 4 Avusturalyalı ve 2 İngiliz katılımcı oldu.
  Kısa listelenmiş ajansların bir bölümü şöyle:
•    Abbott Mead Vickers BBDO, İngiltere
•    Leo Burnett, Avusturalya
•    DDB Kanada
•    DDB Çin Grubu
•    DDB New York, Amerika
•    EURO RSCG Worldwide, Amerika
•    Fred & Farid Paris, Fransa
•    Grey Advertising, Avusturalya
•    Jung von Matt, Almanya
•    Kempertrautmann GmbH, Almanya
•    Lowe & Partners, Kolombiya
•    Lukas Lindemann Rosinski GmbH,Almanya
•    Neue Digitale / Razorfish GmbH, Almanya
•    PALM+HAVAS, Kanada
•    Proximity Canada
•    Serviceplan Group, Almanya
•    TBWA HAKUHODO, Japonya
•    Tribal DDB Amsterdam, Hollanda
•    Young and Rubicam, Amerika

2012 Uluslararası AME ödülünün kazananları Mart’da açıklanacak. 2012 AME Ödülleri kısa listesi için: www.ameawards.com/shortlist/
"Alıntıdır"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder