2012 Euro Effie ödüllerinin bu seneki jüri başkanı McDonald's Avrupa Marka Stratejisi'nden Sorumlu Başkan yardımcısı Pierre Woreczek oldu. Pierre Woreczek McDonald's'taki ana görevinin yanı sıra, sürdürülebilirlik, gıda stratejisi ve spor sponsorlukları, Tüketici ve İş Trendleri departmanı ve dizayn stüdyosundan da sorumlu olarak çalışıyor. Aynı zamanda, Woreczek 20 yılın üzerinde bir pazarlama tecrübesine sahip.
Euro Effies ödüllerine başvurular 27 Nisan'a kadar devam ediyor ve 2011 yılında, en az iki Avrupa ülkesinde gösterilen reklamlarla katılınabiliyor.
Ayrıca bu yıl üç yeni kategori var: İlaç(bu kategoride bütün ilaçlar, güzellik malzemeleri ve OTC ilaçlarına yapılan iletişim kampanyaları yer alabiliyor), Facebook tarafından sponsorluğu yapılan en etkili sosyal medya pazarlama iletişimi kullanımı ve gazete veya dergilerde en yaratıcı reklam uygulamaları.
"Alıntıdır"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder