Smirnoff, Madonna'nın gelecek turnesi için sosyal medyada bir dansçı seçmesine yardımcı olacak ve bununla eş zamanlı bir sosyal medya kampanyası yürütecek. Marka sosyal medya kampanyasıyla 50 ülkeden 10 milyon insanın gece hayatlarını sosyal medyada paylaşmalarını sağlamayı amaçlıyor.
Smirnoff Nightlife Exchange Project (Smirnoff Gece Hayatı Değişim Projesi) olarak adlandırılan kampanya dünya çapındaki Madonna hayranlarını, gece hayatı deneyimlerini markanın Facebook sayfasında paylaşmaya çağırıyor. Bunun yanı sıra, Madonna'nın gelecek turnesinde dansçı olmak için dünya çapında insanları bir yarışmaya çağırıyor. JWT reklam ajansı tarafından yaratılan kampanya çerçevesinde 12 Kasım'da 50 yerden ortak zamanlı bir etkinlik de gerçekleşecek.
Bu etkinlikte Madonna, yarışmaya katılan dansçılar arasından kendisiyle turneye gidecek kişiyi seçecek. Smirnoff 17 Ağustos'tan 10 Ekim'e kadar dansçıların yarışmaya başvurularını kabul edecek. Yarışmaya katılmak için dansçılar 60 saniyelik bir videolarını göndermekle yükümlüler. Yarışma detaylarına Smirnoff.com sitesinden ulaşabilirsiniz.
Madonna'nın Facebook'ta 6 milyona yakın hayranı var. Fakat sosyal medyada genel olarak çok etkili bir ünlü olduğu söylenemez. Henüz Twitter'da profili bulunmayan Madonna, 2008'de yayınlanan Hard Candy'den bu yana yeni bir albüm de çıkarmadı. Fakat menajeri Guy Oseary Haziran ayında Madonna'nın yeni albüm çalışmalarına başladığını tweterdan duyurmuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder