11 Ağustos 2011 Perşembe

Golden Drum Geliyor


Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye'nin üstlendiği 18. Uluslararası Golden Drum Yeni Avrupa Reklamcılık Festivali 5-8 Ekim tarihleri arasında Slovenya'nın Portoroz şehrinde yapılacak. Slovenya Reklamcılık Odası tarafından organize edilen festival, Avrupa'nın 37 ülkesine açık olacak.
Golden Drum Festival Yetkili Yöneticisi Barbara Krajnc, festivale ilişkin yaptığı açıklamada; Bir başka Golden Drum daha harekete geçirildi ve yeni aşama için yeni Avrupa'dan yeni düşünceler için son hazırlıklar tamamlandı. En azılı duygular, yaratıcı düşünceler, yeni yaklaşımlar ve tüm bunların ardındaki farklı bakış açıları açığa çıkacak. En önemlisi de Golden Drum Festival'in mottosu olan 'şiddetli rekabet, iyi eğitim, çılgın partiler ve büyük değişimler' sürüyor.  ‘Yeni Avrupa Yeni Düşünceler' Yeni Avrupa'nın 18. Uluslararası Reklamcılık Festivali Golden Drum, ajanslara, reklamcılara, medyaya ve tüm diğer yaratıcı endüstrilere uzun dönemli değişiklikler getiriyor. Yeni Avrupa'nın en yaratıcı, cesur ve en iyi işlerini kutlayacak ve ödüllendireceğiz. Tüm bunlar festivalde en orijinal fikirlere dönüşecek. Ve festivaldeki rekabete yeni, taze ve özgün yaklaşımlar getireceğiz. Bu sene festivalde birçok kazanan olacak" diyor.
İçerik‘Yeni Avrupa Yeni Düşünceler' Yeni Avrupa'nın 18. Uluslararası Reklamcılık Festivali Golden Drum, ajanslara, reklamcılara, medyaya ve tüm diğer yaratıcı endüstrilere uzun dönemli değişiklikler getiriyor. Yeni imajı ile Golden Drum Festival, yeni Avrupa'nın en yaratıcı, inovatif ve en cesur çalışmalarını seçiyor. Avrupa'nın en büyük reklamcılık festivali olan Golden Drum yeni fikirlerin yaygınlaşmasını hızlandıracak ve yeni Avrupa'daki reklam etkinliklerinin sürdürülmesini sağlayacak.
Program‘Yeni Avrupa'dan Yeni Düşünceler' sektörün zirvedeki profesyonelleri tarafından sunulacak
Alistair Beattie, DDB Group EMEA Stratejik Planlama Başkanı
Gianluca Carpiceci,  Coca-Cola Europe Grup Pazarlama Müdürü
Farid Chehab, Leo Burnett MENA Fahri Başkanı ve Danışma Heyeti Başkanı
Michael Conrad, Berlin School of Creative Leadership Worldwide Başkanı, Zürich
Micky Denehy, Founding Principal of EACA International School
Alexey Fadeyev, Depot WPF Yaratıcı Yönetmeni
Tony Granger, Global Chief Creative Officer, Y&R Global Yaratıcı Başkanı
Patrick Hanson-Lowe, Publicis Notorius London CEO'su
Steve Henry, Yaratıcı Danışman
Tony Hertz, Hertz:Radio Kurucusu ve Yöneticisi
Mark Husak, Millward Brown Europe Medya ve Dijital Kalkınma Yöneticisi
Arno Laeven, Sanoma Magazines International Strateji Yöneticisi
Krešimir Macan, Manjgura CEO'su ve Ortağı
Vesna Mardonovic, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Medya Yöneticisi
Gustavo Martinez, McCann Worldgroup - Europe Başkanı
Désirée Maurd, Prime, Sweden Yaratıcı Yönetmeni ve Ortağı
Nicola Novellone, Leo Burnett Central and Eastern Europe CEO'su ve Başkanı
Milka Pogliani, McCann Worldgroup Italy Başkanı ve Yaratıcı Yönetmeni
Elliot Polak, Textappeal CEO'su ve Kurucusu
Karpat Polat, DDB&Co Istanbul Yaratıcı Yönetmeni ve Başkanı
Ulrich Proeschel, TBWA \ EUROPE İş Geliştirme Başkan Vekili
Patrick Rona, Tribal DDB EMEA Başkanı ve DDB Group EMEA Dijital Yönetmeni
Robin van Rozen, Sr. Director Marketing PIP, CEE, Philips Consumer Lifestyle Will Sansom, Yazar ve İletişim Danışmanı
Thomas Schmid, Friendly Fire Creative Services Yöneticisi ve Yaratıcı Yönetmen
Jon Williams, Grey EMEA Dijital Yöneticisi Ve daha birçok kişi...
YarışmaGolden Drum yarışma konseyi, iletişim uzmanları olan Tanja Mezga, Lucka Peljhan, Gal Erbeznik, Mark Majer, Tomasz Pirc ve Janez Rakušcek tarafından yönetilecek. Geolden Drum yarışması bu yıl da Avrupa ülkelerinde gerçekleştirilecek. (Arnavutluk, Ermenistan, Avusturya, Azerbaycan, Beyaz Rusya, Bosna Hersek, Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cumhuriyeti, Kıbrıs, Estonya, Finlandiya, Gürcistan, Yunanistan, Macaristan, İsrail, Kazakistan, Kosova, Kırgızistan, Letonya, Lübnan, Litvanya, Makedonya, Malta, Moldova, Karadağ, Polonya, Romanya, Rusya, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, Tacikistan, Türkiye, Türkmenistan, Ukrayna ve Özbekistan).
Bu yıl verilecek ödüller iki ana kategoriye ayrılıyor:
1- Tek Taraflı İletişim Kanalları : En etkili tek taraflı iletişim kanalı uygulamaları ödül alacak.
A. Film (televizyon, sinema & online)
B. Basın
C. Outdoor
D. Radyo
E. Direkt İletişim
F. Bütünleşik Marka İletişimi
G. Dijital
H. Yenilikler
2- Çoklu İletişim Kanalları: Birden fazla iletişim kanalını entegre bir şekilde kullanma ve en yaratıcı uygulamalar ödül alacak.
Q. Bütünleşik İletişim Kampanyaları
R. Direkt Kampanyalar
S. Dijital Kampanyalar
T. Etkinlikler
U. Halkla İlişkiler
V. Inovatif Kampanyalar
Off DrumGolden Drum Festivali kapsamında Piran Belediye Başkanı en yaratıcı posteri hazırlayana Piran Portoroz Poster Ödülü (PPPA)'nü takdim edecek.  Avrupa'dan 30 yaşın altındaki genç yaratıcılar bu yarışmaya katılabilecekler. En yaratıcı posterin sahibi 4.000 euro ödül ve Golden Drum 2012'ye katılım davetiyesi kazanacak. PPPA yarışması için başvurular 25 Ağustos 2011'e kadar sürecek. Yarışma hakkında detaylı bilgi için http://www.goldendrum.com/competition/off-drum/.
JüriYaratıcılık sektörünün alanında uzman isimlerinden oluşan jüri tek taraflı ve çoklu iletişim kanalları kategorilerinde yarışan çalışmaları değerlendirecek. Tek taraflı iletişim kategorisini juri başkanı TBWA Almanya  Şef Yaratıcı Direktörü Stefan Schmidt olacak. Juri üyeleri ise, Bruketa & ZinicOM, Croatia kurucusu ve yaratıcı yönetmeni Davor Bruketa, Demner, Merlicek & Bergmann Avustralya yaratıcı yönetmeni Tolga Büyükdoğanay, Publicis Romania yaratıcı yönetmeni Razvan Capanescu, Futura DDB, Slovenya yaratıcı yönetmeni Zoran Gabrijan, Leo Burnett Warsaw, Polonya yaratıcı yönetmeni Pawel Heinze, McCann İspanya Genel Kreatif Direktörü Leandro Raposo, Ogilvy Group Macaristan & Ukrayna, Genel Yaratıcı Yönetmeni Will Rust, VCCP, Çek Cumhuriyeti Kreatif Direktörü Dejan Stajnberger, Mark BBDO Prag, Çek Cumhuriyeti Yaratıcı Yönetmeni Andrej Štuk ve Grey London, UK, inovasyon Şefi Jon Williams olacak.
Çoklu iletişim kanalı jurisine ise McCann Worldgroup Avrupa yaratıcı inovasyon şefi Matias Palm Jensen başkanlık edecek. Juri üyeleri ise, , Contrapunto BBDO İspanya yaratıcı yönetmeni Felix Del Valle, Draftfcb Bucharest, Romanya kreatif direktörü Claudiu Dobrita, Wiktor Leo Burnett Slovakya yaratıcı yönetmeni Peter Kacenka, TBWA Istanbul, Türkiye Yaratıcı Yönetmeni Volkan Karakaşoğlu, Leo Burnett Moskova yaratıcı yönetmeni Mikhail Kudashkin, Manjgura Hırvatistan ortağı ve yöneticisi Krešimir Macan, Prime İsveç yaratıcı yönetmeni Desiree Maurd, Publicis Group Slovenia yöneticisi Mitja Petrovic, EMEA, Tribal DDB Worldwide başkanı Patrick Rona ve Ogilvy CEE bölgesel kreatif direktörü Robin Weeks olacak.
ÖdüllerYarışmada Golden Drum ve Silver Drum ödüllerinin yanı sıra 14 grand prix ödülü verilecek. Bu yılın en iyi reklam ajansı Golden Rose ödülüne sahip olurken en başarılı reklam çalışmasına ise Golden Net ödülü verilecek ve en başarılı marka da Brand Grand Prix ödülünün sahibi olacak. Tüm bu ödüllerin yanı sıra bu yıl ilk kez en iyi illüstrasyon, en iyi fotoğraf ve en iyi sinematografi kategorilerinde verilecek olan özel başarı ödülleri de sahiplerini bulacak. Q kategorisinde yarışan en iyi bütünleşik iletişim kampanyası dalında birinci olan çalışmaya ise Golden Watch ödülü verilecek.
Yarışmaya online katılım 30 Ağustos 2011'e kadar www.goldendrum.comadresinden yapılacak. Katılım ücretleri ise en geç 6 Eylül 2011'de teslim edilecek. Ayrıntılı bilgi için www.goldendrum.com adresini ziyaret edebilir veya Golden Drum iletişim menajeri  Borut Odlazek ile +38630313513 nolu telefondan veyaborut.odlazek@goldendrum.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder