24 Ağustos 2011 Çarşamba
En İnteraktif Billboardlar
Modern şehir hayatının arka planını oluşturan billboardlar kalabalık şehirlerde, büyük binaların arasında ilgi çekmek için pek çok farklı strateji kullanıyor. Bu stratejilerden belki de en etkilisi insanlarla ilişki kurmak.
Dünya genelinde yoldan geçen insanlarla bazen oyunlarla, bazen çıkardığı seslerle iletişim kuran 10 ilginç billboardu sıraladık.
"Alıntıdır"
1. Big in Japan
Bir televizyon programının tanıtımını yapan bu billboard yanından geçen insanlara ünlü olmanın nasıl bir duygu olduğunu kısa bir süre için tattırıyor.
2.Cadbury'nin sokak oyunu
Cadbury otobüs bekleyenleri can sıkıntısından kurtarmak için çikolata yumurtalarını kırma oyununu duraklara entegre etmiş.
3. SMS'le çalışırılan Honda
Billboard'taki Honda, kısa mesajla çalıştırılabiliyor ve çıkardığı ses ve dumanla insanlara arabanın gücünü gösteriyor. Reklam, sloganı " Canavarı uyandır!" ile insanları arabayı kullanmaya çağırıyor.
4. McDonald's'tan hediye kazandıran billboard
Artık nerdeyse en basit telefonların bile fotoğraf çekmek için kamerası var. Bu özelliği kullanan reklam, billboard'daki ürünü fotoğraflayan insanlara en yakın McDonalds'tan o yiyeceği hediye ediyor.
5. Bilgilendirici billboard
Açıkhavadaki ekrana dokunduğunuzda bulunduğunuz yerle ilgili lokal bilgiler alabiliyorsunuz.
6.Saldırılara karşı bilinçlendirici billboard
Hollanda'daki sağlık görevlerine karşı yöneltilen saldırılara dikkat çekmek için oluşturulan bu billboard yoldan geçen insanların saldırı anında nasıl bir duyarsızlık gösterdiklerini tam manasıyla onları böyle bir olayın ortasında görüntüleyerek yansıtıyor. Megabillboard'da kendisini gören insanlar konuya ister istemez dahil oluyorlar.
7. Xerox'un havalanındaki interaktif billboardu
Havaalanındaki insanlar kapalı bir yere esir olmuş izleyiciler olarak da görülebilir. Xerox billboardu da bu durumu komik bir şekilde işleyerek dikkat çekiyor.
8. Konser bileti hediye eden billboard
Bu billboard sadece onunla iletişime geçenleri değil o sırada yoldan geçenlerin de ilgisini çekiyor. Çünkü billboard kameraya en yüksek sesle bağıranlara bedava konser bileti veriyor.
9. Renk değiştiren IBM reklamı
IBM reklamı ona bakan insanın kıyafetlerine göre rek değiştiriyor. Eğer taklit etmek en iyi komplimanlardan biriyse bu IBM billboardu akıllı bir şekilde ilgi çekiyor.
10. Google'ın açıkhava kampanyası Google insanlara turistik yerlerde ilginç fotoğrafları olması şansını bu billboardla sunuyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder