16 Ağustos 2011 Salı

Coca-Cola Reklamları Rekor Kırıyor


Coca-Cola Ramazan'a özel reklam kampanyasıyla adından söz ettiriyor. Reklam filminin Türkiye versiyonunun müziğini ünlü sanatçı Candan Erçetin'in seslendirdiği kampanya, ramazan ayının getirdiği beraberlik duygusunu işliyor. Üç farklı insan grubunun hikayesinin anlatıldığı reklam filminde, iftar hazırlıkları ve iftar saatinin gelmesiyle oturulan sofralarda yaşanan benzer duygular ekranlara aktarılıyor.
Şehirde, köyde ya da yazlıkta, yenen yemekler ve mekanlar değişse de, buluşulan sofraların, paylaşılan duyguların benzerliğinin altının çizildiği reklam filminde motion control tekniği kullanıldı. Böylelikle, kamera açıları, mekan derinlikleri, oyuncu hareketleri ve jestleri birbirinden farklı mekanlarda birebir aynı şekilde kurgulandı. Daha sonra yan yana getirilen bu kareler, ortaya üç farklı yerde çekilmiş tek bir hikaye çıkarttı. 5 gün süren ve 50'den fazla oyuncunun rol aldığı Coca-Cola Ramazan reklam filminin çekimleri İstanbul ve Çeşme'de gerçekleştirildi.
Ramazan reklamlarını 445 milyon kişi izliyorCoca-Cola Türkiye'nin 1997 yılında başladığı Ramazan kampanyaları zaman içerisinde herkesin beklediği kampanyalar haline dönüşünce, 2005 yılı itibariyle Türkiye'ye Ramazan Kampanya'sını global anlamda yönetme sorumluluğu verildi. Bugün Coca-Cola'nın ramazan kampanyasını Türkiye'nin yanı sıra, toplam 445 milyonluk bir nüfusu oluşturan 10 ülke daha izliyor.
"Alıntıdır"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder