Lowe and Partners Worldwide’ın 80 kişilik Unilever markaları stratejik planlama ekibine liderlik eden Mike Teasdale, Mart ayının ilk haftasında Lowe İstanbul ekibiyle stratejik planlama workshopları gerçekleştirdi.
Teasdale, stratejik planlama ekibiyle workshoplar gerçekleştirdi. Lowe İstanbul’un Unilever ekipleriyle birebir görüşmeler yaptı ve Unilever ile daha verimli çalışmanın ipuçlarını verdi. Lowe İstanbul’un network’ün ana ajanslarından biri olmanın ötesinde Lowe and Partners Worldwide’ın Afrika, Orta Doğu ve Türkiye’deki bölgesel gücü olduğunu vurgulayan Mike Teasdale, “yerelin önemini biliyoruz. Ancak global markalara hizmet verirken global sinerji vazgeçilmez. Lowe İstanbul stratejik planlama ekibinin global planlama topluluğumuzun bir parçası olarak hissetmesi ve hareket etmesi, varolan bağın kuvvetlenmesi için buradayım” dedi.
Lowe İstanbul’un Ajans Başkanı Nesteren Davutoğlu da stratejik planlamaya verdikleri önemi şu sözlerle vurguladı; “Bu güçlü iş ortaklığının temel taşlarının başında stratejik planlama gücümüz yer alıyor. Reklamcılık sektöründe markalarımız için iletişim yolculukları kurarken, yaratıcı çözümler stratejiden giderek daha çok güç alıyor. Lowe İstanbul olarak, markalarımızın ticari başarısına katkımızın arkasındaki sihir; global ve yerel arasındaki “tango”yu iyi yapıyor olmamız , global stratejileri yerel dokunuşlarla zenginleştirmemiz Lowe İstanbul ekibini bu alanda düzenli olarak beslemeyi çok önemsiyoruz”.
"Alıntıdır"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder