22 Mart 2012 Perşembe

Leo Burnett Digital'e Yeni Kan

Leo Burnett İstanbul, giderek artan dijital iletişim projeleri ve sosyal medya iletişimi ihtiyacına cevap verebilmek için Leo Burnett Digital’de yeni yüzlerle yoluna devam ediyor. Onur Aylı ve Taci Yalçın, Leo Burnett İstanbul’da Leo Burnett Digital bünyesinde görevlerine başladılar.
Leo Burnett Digital Direktörü olarak göreve başlayan Onur Aylı, 2002 yılında Anadolu Üniversitesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü’nü bitirdi. DDA, w’do, Bed&Breakfast, Proximity, Rabarba gibi ajanslarda reklam yazarı olarak çalıştı; Knorr, Tat, Omo, Dove, Clear, Rexona, Lipton, Gillette, Garanti Bankası ve Turkcell gibi markalara hizmet verdi.
Sosyal Medya Yöneticisi olarak göreve başlayan Taci Yalçın, ODTÜ’de İşletme Yönetimi okuduğu dönemde, 2009 seçimleri için sosyal medya stratejileri hazırladı. 41?29! ve Alafortanfoni gibi dijital ajanslarda, Garanti Bankası, Turkcell, Cornetto, Ben&Jerry’s, Digiturk, Akbank, Arçelik gibi alanında önde gelen birçok marka için sosyal medya stratejileri ve kampanyaları geliştirdi. Halen İstanbul Bilgi Üniversitesi Eğitim Merkezi Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitim Programı’nda eğitmen olarak görev alıyor.
"Alıntıdır"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder