MediaCat tarafından yılın en iyi medya planlama fikirlerini ve stratejilerini ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri’nin altıncısı için geri sayım başladı. Dijital alanda gerçekleşen hızlı dönüşümün de göz önünde bulundurulması sonucu En İyi Online Reklam Kullanımı, En İyi Sosyal Medya Kullanımı ve En İyi Mobil Medya Kullanımı gibi dalların da eklendiği toplam 37 kategoride verilen ödüller sahiplerini bulacak.
20 Temmuz tarihine kadar www.mci.com.tr/felis adresi üzerinden başvuruların yapılabileceği yarışmanın ana sponsorları arasında Avea, A Haber ve Sabah yer alıyor. Tempo Medya “Yerel Medya” kategorisi, Medyanet “Digital Medya” kategorisi, Digiboard ise “Digital Signage” kategorisi sponsoru olarak Felis Ödülleri’ne destek veriyor. Cereyan, Maxus, MEC, MediaCom, Mediateamwork, Mindshare, OMD, Sniper Medya ve Universal McCann’ın ise platform üyesi olarak yer aldığı MediaCat Felis 2011 Ödülleri aşağıdaki kategorilerden oluşuyor:
Mecra Kategorileri
01. En İyi Televizyon Medya Kullanımı
02. En İyi Ürün Yerleştirme Kullanımı: Bu kategoriye, geleneksel reklamcılık yöntemlerinin ötesine geçerek, markanın değerini ve konumunu geliştiren ve içerik üretimini faydalı hale getiren örneklerin başvurması gerekiyor. Örnek: Bir ürünü kusursuz bir şekilde televizyon programına entegre etme veya reklamveren destekli programlar…
03. En İyi Gazete Medya Kullanımı
04. En İyi Dergi Medya Kullanımı
05. En İyi Sinema Medya Kullanımı
06. En İyi Açıkhava/Out-of-Home Medya Kullanımı: Sadece geleneksel bilboard’lar veya poster alanlarının kullanımı, standart reklam yerlerinin kullanıldığı otobüs durakları ve ulaşım reklamcılığı
07. En İyi Instore/Indoor Medya Kullanımı
08. En İyi Ambiant Medya Kullanımı: Bu kategoriye, çok büyük mekanlarda, üç boyutlu ve standart bir şekli olmayan mekanlarda, bilet turnikeleri, yer zeminleri ve diğer dış mekanlarda yapılan uygulamalar, bina giydirmeleri veya sokak mobilyaları gibi alan kullanımlarının aday gösterilmesi zorunluluğu bulunuyor.
09. En İyi Digital Signage Medya Kullanımı
10. En İyi Radyo Medya Kullanımı
11. En İyi Yeni Medya Kullanımı
12. En İyi Çoklu Medya Kullanımı
13. En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı
14. En İyi Sponsorluk Kullanımı
15. En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı
16. En İyi Yerel Medya Kullanımı
17. En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement’ Kullanımı
Bu kategoride; tüketici katılımıyla, yeni teknolojiler kullanarak veya belirli hedef kitleyi aktif olarak meşgul eden kişiselleşmiş iletişimi kullanarak, markayla birey arasında benzersiz bir etkileşim yaşandığının gösterilmesi gerekiyor.
Dijital Medya Kategorileri18. En İyi Online Reklam Kullanımı
19. En İyi Sosyal Medya Kullanımı
20. En İyi Mobil Medya Kullanımı
Hedef Kitle Kategorileri
Bu kategorilerdeki katılımlar kullanılan mecralar dikkate alınmadan sadece hedef kitle açısından ve hedef kitle ile iletişimde medya fikrinin yaratıcılığı ya da etkinliği çerçevesinde değerlendiriliyor.
01. Gençlik (18 yaşına kadar)02. Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası)
03. Tüm Yetişkinler
04. Erkekler
05. Kadınlar
06. Özel Hedef Kitleler (Emekliler, öğretmenler, üst gelir grubu gibi niş segmentler)
07. Ticari İletişim (Business-to-business)
08. Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları vesaire)
Sektörel Kategoriler
01. FMCG
02. Gıda ve İçecek
03. Otomotiv
04. Finans
05. İletişim-Telekom: İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları
"Alıntıdır"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder