Krizden şu ana kadar en şiddetli etkilenen reklam ajansı ise Publicis Groupe’ye dahil olan Leo Burnett Atina ofisi oldu. Ajans, faaliyetine devam edebilmek ve personelini koruyabilmek için temmuz başında iş mahkemesine başvurarak konkordato sürecini başlattı. Ajanstan yapılan yazılı açıklamada, “Atina Çok Üyeli Mahkemesi’ne başvuruda bulunarak iflas yasasının 99-106 maddeleri altında şirketimiz için uzlaşma sürecinin başlatılmasını talep ettik” denildi.
24 Temmuz 2011 Pazar
Kriz Reklam Sektörü'nü De Vurdu
Borç krizi içindeki Yunanistan’da reklam sektörü de çok zor durumda. 2010’da yüzde 15,2 düşen reklam harcamalarının bu yıl yüzde 23 daha gerilemesi bekleniyor. Leo Burnett, Lowe, Publicis, Bold Ogilvy & Mather, Spot JWT, DDB, BBDO ve yerel ajans Fortune gibi ülkenin en büyük reklam ajansları zor günler yaşıyor. Lowe ofisinin CEO’su James Nass, Amerikan reklamcılık dergisi Advertising Age’deki açıklamasında 2011’in ilk yarısında sektörün yüzde 30 küçüldüğünü söylüyor.
Krizden şu ana kadar en şiddetli etkilenen reklam ajansı ise Publicis Groupe’ye dahil olan Leo Burnett Atina ofisi oldu. Ajans, faaliyetine devam edebilmek ve personelini koruyabilmek için temmuz başında iş mahkemesine başvurarak konkordato sürecini başlattı. Ajanstan yapılan yazılı açıklamada, “Atina Çok Üyeli Mahkemesi’ne başvuruda bulunarak iflas yasasının 99-106 maddeleri altında şirketimiz için uzlaşma sürecinin başlatılmasını talep ettik” denildi.
Krizden şu ana kadar en şiddetli etkilenen reklam ajansı ise Publicis Groupe’ye dahil olan Leo Burnett Atina ofisi oldu. Ajans, faaliyetine devam edebilmek ve personelini koruyabilmek için temmuz başında iş mahkemesine başvurarak konkordato sürecini başlattı. Ajanstan yapılan yazılı açıklamada, “Atina Çok Üyeli Mahkemesi’ne başvuruda bulunarak iflas yasasının 99-106 maddeleri altında şirketimiz için uzlaşma sürecinin başlatılmasını talep ettik” denildi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder