15 Eylül 2011 Perşembe

Mavi Yine Kıvanç'la

Mavi’nin, 2011 Sonbahar-Kış sezonu reklam filmi, Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz ve filmde rol alan Kıvanç Tatlıtuğ’un katıldığı bir basın toplantısıyla tanıtıldı. “Mavi Amerikalı” konulu reklam filmi, Mavi’nin premium jean koleksiyonu “Mavi Amerika”ya odaklanıyor. Önceki iki reklam filminde “Vay vay vay” sloganını kullanan Mavi, bu kez “Çok sev.” diyor.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, üçüncü kez Kıvanç Tatlıtuğ’la çalışıyor olmaktan duydukları mutluluğu belirterek, “Yeni kampanyada, başrolü Kıvanç ile birlikte jean koleksiyonumuzun en özel grubu olan “Mavi Amerika” paylaşıyor. Her iki başrol oyuncusu da son derece şık, seksi ve “özel”. Bu ikiliye Ali Taran’ın senaryosu ve Mavi kızı olarak Guisela Rhein eklenince yine iddialı bir reklam filmi ortaya çıktı. Yeni filmimizle, ‘jean’in uzmanı Mavi’dir’ demeye devam ediyoruz. Hedefimiz, 2011’de Türkiye’de 3 milyon jean’e ulaşmak. Mavi’nin globaldeki başarısını hepiniz biliyorsunuz. 20 yılda -evet bu sene 20. yılımızı kutluyoruz- 40 milyon kişiye jean giydirdik. 50 ülkede 4.000’in üzerinde satış noktası ve 270 Mavi Shop’ta müşterilerimizle buluşuyoruz. Globaldeki başarılarımızla Türkiye’nin gururu olmayı sürdürüyoruz. Mavi Amerika Koleksiyonu, Mavi’nin global yolculuğunda önemli bir yere sahip. İlk olarak Amerika’da sunulan ve modanın öncüleri tarafından büyük beğeniyle karşılanan premium jean’ler, Türkiye’de “Mavi Amerika” adıyla zengin bir koleksiyona dönüştü. Terzi işi özenle harmanlanan özel kumaşı, mavi rengin üzerindeki beyaz ve kırmızı detayları, mücevher gibi dikkat çeken aksesuvarlarıyla, Mavi’nin premium jean’lerine verdiğimiz isim Mavi Amerika... Özellikle son yıllarda müşterimizin büyük ilgisini kazandı. Satışlarımızın içindeki payının %30’a ulaşması nedeniyle de güzel bir reklam kampanyasını hak etti. Bu film, Mavi’nin bir moda markası olma yolunda vardığı noktayı gösteriyor. Bu film özünde Mavi Amerika koleksiyonunu tanıtan ama bunu son derece iştah uyandırıcı bir tatta yapan bir film. Jean’in temelinde özgürlük ve asilik var. Mavi Amerika koleksiyonu ise bu özelliklere “şık”lığı ekliyor. Jean Pantolonu, gömleği, ceketi bir arada giyersiniz, baştan aşağı jean’e bürünüp çok da şık gözükürsünüz. Hatta önemli bir davette de kendinizi iyi hissedersiniz.” dedi.
Reklam filminde rol alan Kıvanç Tatlıtuğ ise “Mavi’yle çalışmayı ne kadar çok sevdiğimi hep söylüyorum. Ortaya çıkan işler de aynı ölçüde keyifli oluyor" dedi. Tatlıtuğ, sözlerini, reklam filmindeki espriye gönderme yaparak “Umarım filmi siz de ‘çok sev’ersiniz.” diyerek tamamladı.
Mavi, yeni reklam filmini, Facebook üzerinden düzenlenecek özel bir gala ile Mavi hayranlarıyla buluşturacak. Mavi’nin 350.000’i aşkın Facebook takipçisi, 16 Eylül günü reklam filmini izleme şansına erişecek ve 3 kişi Kıvanç Tatlıtuğ imzalı tişört kazanacak. 14-16 Eylül tarihleri arasında online LCV verenler, reklam filminin teaser videolarını da izleyebilecek. Mavi’nin facebook sayfasından isimlerine özel davetiyelerini alan kullanıcılar, 16 Eylül’deki galaya dek pek çok özel fotoğraf görme ve sürpriz hediyeler kazanma fırsatı elde edecek. Guisela Rhein’ın özel video mesajı da, bu heyecanlı süreçte Mavi severleri bekliyor olacak.
Ali Taran’ın imzasını taşıyan filmde, Kıvanç Tatlıtuğ’a bir önceki reklam filminde de yer alan Brezilyalı model Guisela Rhein eşlik etti. Cemal Alpan tarafından yönetilen filmin görüntü yönetmenliğini Simon Coull yaptı. Stil editörlüğünü dünyaca ünlü markalarla çalışan Carlo Alberto Pregnolato’nun üstlendiği film, 19 Eylül’de gösterime girecek.
Künye:
Marka: Mavi
Reklam Kampanyası: Mavi Amerikalı
Reklam Ajansı: Ali Taran
Reklamın Yıldızı: Kıvanç Tatlıtuğ
Rol Arkadaşı: Guisela Rhein
Yönetmen: Cemal Alpan
Görüntü Yönetmeni: Simon Coull
Stil Editörü: Carlo Alberto Pregnolato
Mekan: Sapphire
Müzik: Jingle House – Ömer Ahunbay

"Alıntıdır"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder