25 Eylül 2011 Pazar
Golden Drum Bu Sene De Dopdolu
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye'nin üstlendiği 18. Uluslararası Golden Drum Yeni Avrupa Reklamcılık Festivali 5-8 Ekim tarihleri arasında Slovenya'nın Portoroz şehrinde yapılacak. Slovenya Reklamcılık Odası tarafından organize edilen festival, Avrupa'nın 37 ülkesine açık olacak. Dört gün sürecek festival 5 workshop, 4 panel, 30 konferans ve 50'den fazla konuşmacıya konuk olacak.
Golden Drum Festival Yetkili Yöneticisi Barbara Krajnc, festivale ilişkin yaptığı açıklamada; Bir başka Golden Drum daha harekete geçirildi ve yeni aşama için yeni Avrupa'dan yeni düşünceler için son hazırlıklar tamamlandı. En azılı duygular, yaratıcı düşünceler, yeni yaklaşımlar ve tüm bunların ardındaki farklı bakış açıları açığa çıkacak. En önemlisi de Golden Drum Festival'in mottosu olan 'şiddetli rekabet, iyi eğitim, çılgın partiler ve büyük değişimler' sürüyor. ‘Yeni Avrupa Yeni Düşünceler' Yeni Avrupa'nın 18. Uluslararası Reklamcılık Festivali Golden Drum, ajanslara, reklamcılara, medyaya ve tüm diğer yaratıcı endüstrilere uzun dönemli değişiklikler getiriyor. Yeni Avrupa'nın en yaratıcı, cesur ve en iyi işlerini kutlayacak ve ödüllendireceğiz. Tüm bunlar festivalde en orijinal fikirlere dönüşecek. Ve festivaldeki rekabete yeni, taze ve özgün yaklaşımlar getireceğiz. Bu sene festivalde birçok kazanan olacak" diyor.
‘Yeni Avrupa'dan Yeni Düşünceler' sektörün zirvedeki profesyonelleri tarafından sunulacak
Alistair Beattie, DDB Group EMEA Stratejik Planlama Başkanı
Gianluca Carpiceci, Coca-Cola Europe Grup Pazarlama Müdürü
Farid Chehab, Leo Burnett MENA Fahri Başkanı ve Danışma Heyeti Başkanı
Michael Conrad, Berlin School of Creative Leadership Worldwide Başkanı, Zürich
Micky Denehy, Founding Principal of EACA International School
Alexey Fadeyev, Depot WPF Yaratıcı Yönetmeni
Tony Granger, Global Chief Creative Officer, Y&R Global Yaratıcı Başkanı
Patrick Hanson-Lowe, Publicis Notorius London CEO'su
Steve Henry, Yaratıcı Danışman
Tony Hertz, Hertz:Radio Kurucusu ve Yöneticisi
Mark Husak, Millward Brown Europe, Medya ve Dijital Kalkınma Yöneticisi
Arno Laeven, Sanoma Magazines International Strateji Yöneticisi
Krešimir Macan, Manjgura CEO'su ve Ortağı
Vesna Mardonovic, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Medya Yöneticisi
Gustavo Martinez, McCann Worldgroup - Europe Başkanı
Désirée Maurd, Prime, Sweden Yaratıcı Yönetmeni ve Ortağı
Nicola Novellone, Leo Burnett Central and Eastern Europe CEO'su ve Başkanı
Milka Pogliani, McCann Worldgroup Italy Başkanı ve Yaratıcı Yönetmeni
Elliot Polak, Textappeal CEO'su ve Kurucusu
Karpat Polat, DDB&Co Istanbul Yaratıcı Yönetmeni ve Başkanı
Ulrich Proeschel, TBWA \ EUROPE İş Geliştirme Başkan Vekili
Patrick Rona, Tribal DDB EMEA Başkanı ve DDB Group EMEA Dijital Yönetmeni
Robin van Rozen, Sr. Director Marketing PIP, CEE, Philips Consumer Lifestyle Will Sansom, Yazar ve İletişim Danışmanı
Thomas Schmid, Friendly Fire Creative Services Yöneticisi ve Yaratıcı Yönetmen
Jon Williams, Grey EMEA Dijital Yöneticisi Ve daha birçok kişi...
JüriYaratıcılık sektörünün alanında uzman isimlerinden oluşan jüri tek taraflı ve çoklu iletişim kanalları kategorilerinde yarışan çalışmaları değerlendirecek. Tek taraflı iletişim kategorisini juri başkanı TBWA Almanya Şef Yaratıcı Direktörü Stefan Schmidt olacak. Juri üyeleri ise, Bruketa & ZinicOM, Croatia kurucusu ve yaratıcı yönetmeni Davor Bruketa, Demner, Merlicek & Bergmann Avustralya yaratıcı yönetmeni Tolga Büyükdoğanay, Publicis Romania yaratıcı yönetmeni Razvan Capanescu, Futura DDB, Slovenya yaratıcı yönetmeni Zoran Gabrijan, Leo Burnett Warsaw, Polonya yaratıcı yönetmeni Pawel Heinze, McCann İspanya Genel Kreatif Direktörü Leandro Raposo, Ogilvy Group Macaristan & Ukrayna, Genel Yaratıcı Yönetmeni Will Rust, VCCP, Çek Cumhuriyeti Kreatif Direktörü Dejan Stajnberger, Mark BBDO Prag, Çek Cumhuriyeti Yaratıcı Yönetmeni Andrej Štuk ve Grey London, UK, inovasyon Şefi Jon Williams olacak.
Çoklu iletişim kanalı jurisine ise McCann Worldgroup Avrupa yaratıcı inovasyon şefi Matias Palm Jensen başkanlık edecek. Juri üyeleri ise, , Contrapunto BBDO İspanya yaratıcı yönetmeni Felix Del Valle, Draftfcb Bucharest, Romanya kreatif direktörü Claudiu Dobrita, Wiktor Leo Burnett Slovakya yaratıcı yönetmeni Peter Kacenka, TBWA Istanbul, Türkiye Yaratıcı Yönetmeni Volkan Karakaşoğlu, Leo Burnett Moskova yaratıcı yönetmeni Mikhail Kudashkin, Manjgura Hırvatistan ortağı ve yöneticisi Krešimir Macan, Prime İsveç yaratıcı yönetmeni Desiree Maurd, Publicis Group Slovenia yöneticisi Mitja Petrovic, EMEA, Tribal DDB Worldwide başkanı Patrick Rona ve Ogilvy CEE bölgesel kreatif direktörü Robin Weeks olacak.
Etiketler:
Golden Drum,
Marketing Türkiye
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder