Geçtiğimiz sene aralık ayında İtalya'da yayınlanmaya başlanan Renault'un reklam filminin aslında yaratıcı bir fikir olmadığı ortaya çıktı. Bu reklam filminin kurgusunun daha önce başka bir firma tarafından kullanıldığının İtalyan basınında büyük yankı uyandırmasının ardından, bu reklamın yaratıcı ajansı Publicis Milan bu iddialarla ilgili olarak düzenlediği basın toplantısında kendisini, "biz orjinal, eğlenceli ve bayağı olmayan bir reklam yarattık" diyerek savunmuştu.
Bu reklam filminde iki kadının flörtü konu ediliyor. Ancak bir kadının niyeti aşktan çok farklı. Diğer kadının kıyafetinin ve arabasını almak.
Aslında bu reklam kurgusunun orjinalliği kesinlikle tartışılacak bir konu. Çünkü 2006 yılında İsrail merkezli Reuveni Pridan reklam ajansı, Castro Dress için çok benzer bir reklam filmini yayınlamıştı. Aynı kurguya sahip bu reklam filminde tek eksik nokta araba. Bunu da Renault için Publicis Milan kendisi eklemiş zaten.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder